(1 Ψήφος)

Πτώση μαλλιών; Ψυχραιμία...

Γράφει:
Πτώση μαλλιών; Ψυχραιμία...

Η αλλαγή του καιρού, η κληρονομικότητα, το άγχος και η κούραση είναι μερικοί από τους βασικούς λόγους που τα μαλλιά παρουσιάζουν έντονη τριχόπτωση.

Το φθινόπωρο ο μέσος όρος τριχών που χάνουμε καθημερινά αυξάνεται. Η εποχιακή τριχόπτωση διαρκεί περίπου 6 εβδομάδες. Ο φυσιολογικός αριθμός τριχών που χάνουμε καθημερινά είναι περίπου 50-100 τρίχες.

Το άγχος, η κακή διάθεση, η έλλειψη ύπνου είναι οι βασικότεροι παράγοντες που συντελούν στην απώλεια περισσότερων τριχών. Η διατροφή μας παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα της τρίχας. Οι εξαντλητικές δίαιτες είναι καταστροφικές για τα μαλλιά μας, αφού δε λαμβάνουμε βασικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται η τρίχα για να αναπτυχθεί και να είναι υγιής.
Ας μην ξεχνάμε όμως τα αρνητικά αποτελέσματα που επιφέρουν στα μαλλιά μας οι συχνές βαφές (κακός χειρισμός βαφών), το ντεκαπάζ και το καθημερινό ίσιωμα με πιστολάκι.

Τι μπορούμε να κάνουμε για να προστατέψουμε την υγεία των μαλλιών μας και να παρατείνουμε τη διάρκεια ζωής τους;

1. Να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής μας. Όχι στο άγχος. Δεν ωφελεί πουθενά. Να εστιάζουμε σε πράγματα που μας γεμίζουν και να συναναστρεφόμαστε με ανθρώπους που μας γεμίζουν με θετική ενέργεια και μας φτιάχνουν τη διάθεση.

2. Να κοιμόμαστε τουλάχιστον ένα οχτάωρο.

3. Να τρεφόμαστε σωστά. Για να παραμείνει ζωντανή η τρίχα και να είναι γερή χρειάζεται βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, σίδηρο και αμινοξέα, τα οποία φυσικά θα μας τα δώσει μια ισορροπημένη διατροφή. Πρέπει να επιλέγουμε τροφές από όλες τις διατροφικές κατηγορίες. Απαραίτητα στη διατροφή μας είναι τα άφθονα φρούτα, τα λαχανικά εποχής, τα αυγά, τα ψάρια και τα όσπρια.

4. Να αποφεύγουμε το σίδερο μαλλιών και το πολύ συχνό ίσιωμα με πιστολάκι. Δεν ξεχνάμε τις μάσκες μαλλιών. Η εφαρμογή ενός λαδιού στα μαλλιά μια φορά την εβδομάδα χαρίζει λάμψη και δύναμη στα μαλλιά μας. Αποφεύγουμε το ντεκαπάζ, που θεωρείται πολύ σκληρή χημική διεργασία για τα μαλλιά μας και φυσικά αφήνουμε λίγο χρόνο ανάμεσα στις βαφές ώστε να «ανασάνουν».

5. Να πίνουμε πολύ νερό, το οποίο βοηθάει στην ενυδάτωση της τρίχας και του τριχωτού της κεφαλής μας και γενικά στην καλή λειτουργία όλου του οργανισμού μας

Αν τηρήσουμε αυτές τις χρήσιμες συμβουλές θα δούμε με τον καιρό τα μαλλιά μας να βελτιώνονται, να γίνονται πιο γερά, δυνατά και υγιή. Μην ξεχνάτε ότι τα όμορφα και λαμπερά μαλλιά είναι ένα σημάδι καλής υγείας του οργανισμού μας.

  

Αν θέλετε να μοιραστείτε κι εσείς μαζί μας τις δικές σας συμβουλές ομορφιάς πατήστε ΕΔΩ

 

 

Ελίνα Βάνου

Τα μαθήματα του σχολείου δεν την συμπάθησαν πολύ όσο και εάν προσπάθησε, αυτά όμως την απέφευγαν συστηματικά. Ε, και ανακάλυψε ότι έχει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Μάθε τέχνη και άστηνε. Δεν ήταν δύσκολη η απόφαση μια και υπήρχαν οι προσλαμβάνουσες γιατί ο μπαμπάς ήταν ο Κοντογιώργης-Ηλιόπουλος με τη μεζούρα στο λαιμό και η μαμά η Τούλα-η βοηθός του.

Έμαθε την τέχνη την κουρευτικήν και ως εκ τούτου δεν περιμένει να πεινάσει. Η ενασχόληση της με τις τρίχες της απέφερε τα ως προς το ζην, ένα αυχενικό σύνδρομο και την έκανε να βαριέται αφόρητα τις κουτσομπόλες και τις μίζερες γυναίκες.

Top5
Beauty-Full

Αναζητήσαμε και

...

Η ξηροδερμία είναι μια πάθηση του τριχωτού της κεφαλής

...

Η αλλαγή του καιρού, η

...

Κάποια στιγμή αποφάσισα να φτιάξω χειροποίητο

...

Σήμερα πήγα να κάνω

...

Video of the day

  • Becky G, Natti Natasha - Sin Pijama

INSTAGRAM

 

ThaGinoMana

Bright Side of Mom